Tuesday, June 1, 2010

Sepetang di KLCC

Seingat saya, jarang sgt kami letakkan KLLC ini sebagai tempat utama wajib dikunjung pabila tiba di KL. Mungkin krn kami mau elakkan drpd brd di tempat org yang sgt sesak...Tapi apa yang pastinya, KLCC bukanlah tempat yang sesuai dengan bajet poket kami sebagai pusat membeli belah..hehehhe..SOGO tetap dihatiku.....


Walaupun hanya setia dgn kamera En SONY ini...tp saya ttp berpuas hati dgn hasil captured ku yg x tatau apa2 skil pun huhuhu. Betul kan cantik...?....

Entah bila la gamaknya KLCC ni akan lengang skit drpd orang ramai. Mai sini, selain drpd nk berckp pun kena jerit kuat2...mata pun asik2 duk nk melilau tgk gelagat + gaya orang. Mcm2 fesyen terserlah kat sini..:)..fuhh!. Sempat lagik saya posing lak cenggini....



Tah brp kali saya suruh En HB snap pics saya with tall twin tower ni...selagi rs mcm x puas hati....kena amik lai...at last...tetap juga x berapa puas hati...uhuks...uhuks.....


2 wajah kesayangan saya ini.....suka sgt tgk pics ini...:)


Muka kontrol saya..dan wajah bersahaja Inas....

X abis2 duk mengagak ketinggian berada di paras berapa kaki..hehehhe


Mujur sgt2 cuaca boleh mengizinkan kami kuar bersiar2 kejap kat taman ini....Walaupun hanya sekejap, tapi dpt jugalah saya captured view dr luar yg cantik juga ini. Bukan kami sajer tau..rata2, org yg bersiar2 di taman ini semuanya dengan gaya dan niat yang sama iaitu mau rakamkan gambar sebagai kenangan disini...


Okey...hari dah nak makin senja..dan petanda hujan pun sudah mau dtg semula....Bye-bye KLCC, insyallah kami mau dtg lepak2 lagi disini...(sbbnya saya msh x puas hati bergambar di sekitar sini.....hehehe)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails