Wednesday, June 23, 2010

Puding Rajaku yang glamer...


1st trial....sgt puas hati dpt makan ini dessert. Tqvm to my kwn Hazie yg tolong sharekan resepinya with me. Walaupun seja awal lg saya dh sedia maklum that my puding raj ini tidak akan cukup syarat bahan2 nya....Hampir2 tak jadi sebenarnya untuk dibuat krn saya x dpt menacari pisang emas....but last minit En HB berjaya dapatkan jua.....

Alhamdulillah...rezeki kami untuk menikmati puding ini. Walaupun sebetul mmg sah x cukup syarat, tapi hasilnya tetap berjaya menambat selera kami. Sungguh happy saya bila lihat En HB sangat suka dengan puding ini....

Tapi kan, sajer juga nk share kat sini....bila saya postkan di wall FB, rupanya puding ini bukan shj menjadi tatapn mata pd my kwn2 there..tapi juga mendapat komen2 yang berpanjangan...:). Hanya kerana terlihatkan SUMI sbg bahan2 didalam campuran dessert ini, menjadikan puding saya ini begitu glamer sekali....Apalah agaknya salah SUMI didalam itu kerana jawapan yg saya berikan ialah:
"sebab letak SUMI jer...glamer abis puding saya ni.....x de salahnya kan letak sumi tu?.....huhuhuhu, kan tulih kat caption pic ni that "puding raja yg x cukup syarat....".....prune x dpt nk pi beli...jala mas terang2 ngaku x pandai buat....."

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails