Tuesday, June 1, 2010

Do i look like i care?....[5]

a)b)c)

a) Baju kebaya ketika saya masih lagi anak dara, student at UPM year 2002 + tudung bawal yg dah near 10 6 thn umurnya...
b) Tudung baru...dan baju kurung pokedot my mum punya, kainnya sedap dipakai...
c) Cardigan yang disyorkan oleh my sist...i likee....

d)e)f)

d) Tudung bawal RM10 jer tp mudah terbentuk...blouse BUM saiz M RM30++ from Sogo masa SALE!
e) Tudung baru juga sama sebijik ngan opismate, baju kurung lama jenis kain x yah gosok...juga zmn anak dara dulu...
f) Tudung murah juga RM10 belikat pasar keramat...hehehe, with baju kurung zmn anak dara juga....

g)h)

g) Baju from butik FYI saiz 2, sepasang sgt mahal RM200++ tapi puas hati pada diriku so pejam mata beli je lah...Tudung 2ndhand ada kwn jual tapi sgt sedap dan selesa dipakai
h) Blouse jenis kain x yah gosok...saiz M beli kat butik murah favorite yg depan Sogo itu...Tudung RM5 je beli kat jln TAR.

Inilah saya...dalam tempoh last 2 weeks ini. Any komen?....:)..with 64.2kg cenggini, saya msh ada menda yang x brp nk puas hati.....

~ kena tahu dan pandai2 pilih baju..cutting mesti yg fit dgn figure saya...so far from butik FYI mmg sangat sesuai dgn ku...

~ mmg sahh!...saya x boleh pakai baju dr jenis kain cotton...walaupun kain itu terasa sedap dipakai..tapi dr pandangan umum dan mata sendiri, kain jenis itu membuatkan saya kelihatan tidak seperti figure yang sebenar.....(gumukks juga...huhuhuhu!)

~ mau kecik kan lagi pipi....msh terasa tembamnya....huhuhu

~ pemilihan tudung juga amat penting...ada certain tudung yang berawning tu membuatkan rupa wajah saya sungguh tdk seronok mata memandang....x sabar nk try pakai tudung syria tu pulak..!

~ saiz baju M mmg dh byk boleh telus...38-40...tp utk nmpk lose skit kenalah sekali sekala capai yg saiz L atau 42 kan....tah naper, saya pantas je mencapai baju2 yg fit dgn badan..mungkin juga sbb masa G*m*k dulu x berpeluang nk merasa pakai...now bila dah agak kurus (agak2 jer br..) mmg terasa nk pakai fesyen fit gitu...tapi alhamdulillah..saya msh lg beringat tentang kesopanan dalam berpakaian....:). Syarat wajibnya...baju loose sikit x per asalkan x bergelebeh dibahagian bahu.....nmpk x kemas + cantik lorrr!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails