Monday, June 28, 2010

Enjoy sgt di MIHAS 2010


Berpeluang datang ke sini atas tiket menemani my sis for jengah businees sourcing dia. Betul2 enjoy sbbnya hampir 500 booth abt foodies ada kat sini....mmg sgt sesuailah kan dgn saya yg sememangnya enjoy dgn xtvt makan2 nih...



 Nak masuk sini kena register bagai gini....dan dapat pas masuk ini dgn beg mcm ini satu sorang. Mula2 terpikir juga, pasal dia bg beg ini...pastu bila dah mula masuk..rupanya br terfikir...beg ni bolehlah duk masukkan pamplet or business kat yg tuan2 dan puan2 punya bisnes nih..pendek kata, tujuan my sisi dtg sini sbbnya depa nak bertukar2 business kad dan pamplet lah....



 Kalau berpeluang, mmg seme booth yg ada bg sample makanan saya nak merasa...(huduh perangai...huhu) seronoknya lah menjamu sample2 yg ada walaupun dgn hy secubit cuma..dan mengilangkan haus dengan hanya merasai jus dlm bekas yang se coit begitu....hehehhehe..Penat duk dengar my sis membebel bila terpaksa menunggu saya menjamah dan mengunyah makanan di booth2 tersebut.....:)


Ini barang2 yg sempat dirembat oleh saya..hehehe
Kalau ikutkan perasaan...kononnya yg serba murah dijual...(kebanyakan 3 pek RM10) nak dibeli....mujur2lah saya ni msh mampu terkawal lagi...Beabis jugalah near RM50 dgn membeli makanan2 ini...
Terjumpa this leather porch bag, so i bought special to my luvly hubby...mesti dia suka..:)


 Jumpa nasi magic mcm nih..bolehlah saya try masa trip ke Jkt kami nanti.....bestlah!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails