Thursday, June 24, 2010

ODku lulus segera...


So surprise, within x sampai 24hrs, dah dp result that my applications for Overdraft (OD). Tapi, antara sbbnya saya rasa saya tau apsal lah buleh cepat cenggini...Kami mmg kenal ngan officer yg uruskan psl OD ni (tp x lah close sgt..)....so segala urusan dokumen mmg menjadi mudah yang amat..benarlah kata orang, "kalau kita x guna "kabel" kat mana2 sekarang...mmg lah kita tak akan kemana2 pun"...huhuhu. Sbbnya, byk jugak kes yg saya jumpa, mereka bagai nak rak menunggu, sampai kucing dah tumbuh tanduk brlah dpt result lulus atau tidak..belum lagi tahap nk tunggu duit masuk sebelumnya lagi dlm akaun...huhuhuhu mmg penat tahap gaban lah menunggu!

Thanks Azwa..:)

Saya seriusly mmg x brp tau selok belok guna OD yg sebenarnya..kdg2 nmpk En Hb mcm cuak juga bila saya mcm buat derkk je ttg akaun itu...sbbnya, saya dh letakkan 100% kepercayaan pd dia utk uruskan...asal kami x rugi apa dah ler..yang saya tahu, penggunaan OD dgn sebetulnya mmg bagus sgt2..mmg boleh dapat keuntungan kpd kita...So, saya stujukan ajer bila En Hb suggest tuk saya apply OD...semoga plan yg En HB buat ini berbaloi2....insyallah.....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails