Wednesday, June 23, 2010

TQVM to Mr Mama for 4H3M...



Pada awal diberitahu yg saya perlu mengikut bengkel di Uitm SA, ada rasa berbelah bahagi juga. Perasaan bercampur baur juga krn dah lama sgt (seingatnya hampir  thn) x de kena hadiri apa2 bengkel yang menuntut utk saya bermalam berjauhan dengan my home sweet home....

Tapi bila difikirkan bhw ini tanggungjawab kerja, so saya terpaksa jua mengalah dengan komitmen t/jawab itu. Pada mulanya En HB mcm x brp nk terus setuju....bukan kata x setuju..cuma nmpak mcm x terus setuju sbb mikirkan yg dia kena amik cuti. Tapi mujur lah...(alhamdulillah, kemujuran itu sentiasa ada...) kena timing minggu En HB keja hanya pd Rabu n Kha shj...so perlu dia bercuti 2 hr sahajalah.....

Mlm ini sebenanya adalah malam yg ke 2....Hari pertama saya dibengkel sungguh terasa penat mungkin krn kami bertolak seawal 4am dr opis dan terus sampai SA masuk bengkel....Confirm masa tido saya x cukup...dan terasa juga sakit2 badan....huhhh!...van Toyota yang kami naiki seatnya langsung x dpt nk diadjust..huhh!..too baddd.....:(.Hotel yg dibooking adalah yg biasa2 shj....tapi syukur juga msh selesa untuk lelap....

Saya dengan hati yang selesa tinggalkan 2 wajah kesayangan hamba walaupu pd mulanya rs mcm x best jer..bukannya apa, seingat saya...kami jarang2 sgt berjauhan bermalam sampai berhari2 mcm ni...selama ini kami lalui susah senang bersama2 ada disisi....tapi saya buangkan jauh2 perasaan itu...

Apa2 keadaan sekalipun, saya sgt letakkan kepercayaan pada En HB yg scr otomatiknya terlantik menjadi Mr Mama selama 4H3M ini..:). Dan mmg ternyata, mr mama saya ini dpt jalankan tugasnya dgn cukup baik setakat ini......
Pasal penjagaan dan keperluan Inas mmg saya yakin yang ayahnya mampu utk laksanakan dengan baik juga. Jauh disudut hati saya, sungguh2 terharu...Thanks God sbb kurniakan saya dengan seorang lelaki yang sebaik dia....
"semalam mop lantai umah...dan basuh langsir, hari ni tukar langsir dan nak cuci tingkap"....terharunya dengar, thanks to en hubby Yusnazre Yusof sebagai mr mama 3H4M kat umah nun..."

rindu sama kamu..muah!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails