Monday, June 28, 2010

Ikhlas itu rahsia Allah....


Semalam, b4 gerak balik ke hometown...En HB ajak singgah kat umah kawan lama dia. Kalo ikut mood, saya sememangnya mcm malas sgt2..sbbnya terasa mcm x sedap badan jer....entah kenapa lah, tido rasa cukup..makan pun rasanya terlebih cukup....ermmm, kalo ikutkan sign yg ada ni..mcm 'bendera merah' nak tiba jer..:( (walaupun dlm hati ni hrp2 sgt agar janganlah tiba untuk kali ini...)

Bukan sehala sgt pun jln nak keumah kawan En Hb ni...jauh melencong ke Sg Buloh Mujur sangat ada hiway, tapi utk yg 1st time nk pegi mcm kami ni mmg terasalah sangatnya jauh. Pulak tu saya agak bengang juga dgn myprecious g sungguh2 marah dan taknak bila mau diberikan susu padanya...bersungguh2 dia marah dan mengamuk...aduhhh anak!...:(. dan rpanya..bila dekat sgt nk sampai ke umah...kami noticed that umahnya dkt ngan umah my cousin....huhuhuhu

Syed dan Angah (panggilan utk wifenya)...lama sungguh kami x jumpa..seingatnya dia pindah ke mari ketika anaknya yg sulung berumur 3 thn..(skrg dah 9 thn)...dan mereka sempat melawat my precious yg ketika itu saya br lepas hbs berpantang. Syed tidak ada apa yg berubahnya. dan Angah nampak sedikit berisi...(itu biasa...).


Byk mereka bertanya psl Inas....Dari air muka dan kesungguhan mereka mau berkongsi cerita, saya dptkan rasakan selesa untuk berkongsi rasa dengan mereka. Dr air muka mereka, tiada sedikit pun gambaran kejengkelan pabila memandang Inas...Terima Kasih kepada mereka yang membuatkan kami rasa selesa sebegini....dan tidak kekok langsung tuk berkongsi rasa mengenai our precious ini. Walaupun kunjungan kami ini hanyalah sekejap cuma, tapi saya amat kagum dengan kepetahan anak sulung mereka yang pandai bersembang dengan saya...Tapi sayangnya, saya tak bekesempatan untuk snap gambo walau sekeping pun krn busy melayan karenah my precious....
 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails