Friday, June 18, 2010

Janji makan lagi...


Hari Rabu yang indah ini, kami telah menetapkan utk ber 'lunch date' bg kesekian kalinya. Inilah teman setia tuk lunch date saya...biasanya bla tiba muim cuti skolah, mmg akan wujud xtvt lunch date kami ni sbb my kwn ni ialah seorang teacher...hr2 bekerja lain, dia mmg sibuk bangatt!....


Kebetulan pulak kami turu mengofferkan juga kwn2 lain yg brd di sekiter yg berdekatan...Tapi sad to say mereka yg lai itu tdk berkelapangan....it's ok..fine me US berdua ini :). Hanya sorang kwn jejaka yg dh x lama pangkat bujangnya akan pupus  :) ini yg menjengah muka sekejap...itupun sbb nk drop by kan kad jemputan kahwin dia....Sayangnya, taikh yg tertera di kad jemputannya ialah pada 26 Jun 2010, yang mana saya udah pasti tdk dpt menghadirkan diri...:(. Kepada rakan gelak tawaku ini..."Selamat Pengantin Baru diucapkan, semoga bahagia selamanya..."

muka saya mcm penat kan...?...selebet jer...

Lagi sekali menghadirkan diri di Pondok Laguna ini atas permintaan rakan lunch date saya ini. Katanya, sbb duk tgk my pics dtg makan kat sini dl yg membuatkan dia turut "mengidam" nk menjamu selera disini. So saya pastikan kunjungan saya disini dengan mengorder menu yg lain pula....

Sempat je kami posing. Lunch ini kami order:
Nasi Putih
Ayam Penyet
Gepok Daging - daging perap ngan rempah bakar
Sayur Asem - sup pedas + kacang panjang + putik jagung dlm mangkuk kecik
Kerodok Laguna - isi ayam + kuah kacang + keropok keck2
Celonek Laguna - desert ais krim + pisang + tapai ubi..tabur dengan cheese parut
Vanilla shake + Bandung

Total bil:  Rm35++

kami dah kenyang...posing lagik sebelum beredar.....huhuhu (pics taken by adik cashier)

Ni posing kat luar restoran lak.....Next time kita makan2 lagi yer..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails