Tuesday, June 8, 2010

Sushi Melayu


Sukanya saya hari ini sbb dapat sempurnakan niat untuk menghasilkan makanan yang sebegini....wahh!...seronok bangat bila menjadi ni!...

Walau pun pada hakikat sebenarnya, saya bukanlah seorang penggemar sushi yang asli dr jepun itu..gamaknya kalau dimakan...ditelan terus je masuk tekak...tak sanggup kut nk menikmati 'nikmat' isi bahan sushi asli itu. Tapi disebabkan minat tuk mencuba stail makanan yang unik pada rupa sebegini...saya formulasikan bhn2 sushi ini dengan bhn2 melayu kita atas tunjuk ajar drpd kwn2 ku yg baik semua itu...(tqvm...luv themm!)....ala2 sushi melayu lah....

Insyallah, pasti repeat lagi lepas2 nih.....wachaaaa! :)


Pastu, nak 'berat'kan sikit hidangan...gatal lak tangan duk sediakan salad kentang ni. Dah semua bahan ada, apa lagi..penyediaan yang cepat mmg sgt2 membantu melicinkan cepat jua hidangan itu...hehehe...


Walaupun hati saya kala menyediakan menu2 ini tdklah seceria mana...tapi sekurang2nya, dgn saya stail sibuk2kan diri di dapur ini..dapat mengubat hati yg tgh lara...alaaa, x mau layan sedih2 la...x bagusss!..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails