Wednesday, June 23, 2010

Fruit Tart yang marvelles!!...

Dalam diam, saya sgt teruja dengan diri sendiri..uhuk..uhuk..! :)...Sebabnya berjaya juga sempurnakan niat sendiri untuk membuat Fruit Tart yang sebegini....




Hampir2 juga tak dapat nk buat kerana spt biasa, hampir x berkesempatan tuk mendapatkan bhn2 nya...mujur juga ada peluang kesempatan tuk menunggu tetamu yang ingin bermalam di homestay dan emudian saya mengajak En HB mencuri mas sekejap tuk ke Giant semata mencari buah2an sebagai bahan utama dlm tart ini....


Dan rupanya, acuan yg saya gunalkan ntuk membuat pastry ini ada 3 saiz....niat asal tidaklah mahu membuat banyak pun, hanya sekadar mau mencuba di tekak sendiri sahaja....Tapi dengan resepi cubaan petama saya ini, dapat juga kira2 25 biji dlm campur2 3 saiz tu....Mmg sungguh2 puas hati la saya menikmatinya....fuhh!..turut sama sungguh2 puas hati tentulah En HB ku...:)...




Bila kombinasi kalernya sungguh menarik, sudah tentu saya duk byk2 kali snap pic my fruit tart ni..Sungguh happy lah sbb berjaya membuat fruit tart yg cantik sedap mata memandang..Yang lagi buat saya bertambah puas hati, kerana secara kebetulan shj saya dapat menggembirakan hati seorang makcik cleaner di ofis dgn memberi sebekas 6 bj fruit tart kepadanya...sungguh2 jelas nampak air mukanya sgt gembira.....:)...

psttt..udah ada yg bertanya, saya menerima tempahan kah?..:)..bisa diatur jawapannya.....:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails