Friday, June 25, 2010

Akur tapi Ralat...

Sungguh saya x selesa...sungguh saya tak setuju...sungguh2 saya tidak terkata....:(

Pabila berada dlm situasi tdk mampu untuk mengawal keadaan...situasi yang serba salah....hasilnya mmg mcm timbul perasaan ralat dihati terasa... Macam mana yer nk ngelakkan perkara2 yang kita tak mampu...yang kita tak tahan..yang x serasi dengan kita drpd dialami secara berterusan?....

Kalau bab lain saya x pasti mcm mana feeling ralat tu..tapi bila kena mengena dengan bab duit....saya mmg sgt2 ada rasa mcm ralat...and at last timbul jua rasa kecewa..:(. mungkin sbb saya mmg merasai sendiri betapa susahnya nak cari duit.....:(....sebagai cth :saya ni mmg jenis agak berkira (agak jer ye..bukannya keterlaluan sgt) untuk....berlebih-lebih sgt dalam mengorder makanan dan kalau boleh nk yg worth dgn apa yg kita bayar...walaupun saya ni mmg enjoy dgn aktviti makan2, tapi kalau boleh biarlah jangan keterlaluan dan nampak mcm membazir....yang akhirnya nampak mcm terlalu boros pula....kan ke x bagus mcm tu..?...Sbb tu saya agak kurang selesa sikit tuk kluar makan2 dengan org yang seleranya x seberapa, tapi suka mengorder itu ini...makan pun x habis yang dipinggan..sudahnya perlu membayar dengan harga yang agak kurang setimpal...huhu, cukup membuatkan tido mlm saya x lena sbb duk kenangkan sayangnyalah duit saya itu..:(..Pada saya, kalau saya terpaksa membayar mahal sekalipun, saya seboleh mungkin akan pastikan yg selera saya disitu tidak sia2 begitu sahaja.....sebab tu jugalah, saya x kisah pun dimaan2 shj saya makan (di luar) asalkan tempatnya bersih dan sedap sebenarnya....hehehehe, kalau x percaya, cuba jelajah edisi JJCM saya dalam entry ni...

ini mahal..dan x brp bagus..(kalori tinggi...) tapi sedapp!...hehehe
Whatever pun, saya akur pabila keadaan2 yg dimaksudkan ini berlaku jua disebabkan bkn krn saya tidak cuba untuk mengelak ianya berlaku...tetapi lebih kepada sebab "ingin menjaga hati"...Tapi itulah...biasa2nya, hati orang nak jaga sangat tapi hati sendiri?......owhh!...terpaksa rela menanggung rasa sebu sebegini..

Kesian saya kan.....:(...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails