Monday, May 31, 2010

Hadiah untuk tersayang


Dah lama sidia mau kan ini....mula2 dulu saya hanya mencebik dan buat derkk jer....layan gitu je lah bila sidia asik2 duk citer itu ini. Tapi bila dah slalu2 sgt dia berceiter...so sayasememangnya kena faham lah kan that sidia sayang saya ini mmg mahukan sgt2....ermm..


Pada mulanya, niat dihatinya disuarakan untuk dibeli sekali set dgn hphone. Kononnya nk kasik hphone tu saya pakai...saya x leh excited pun sbbnya mmg resmi saya ni kalo sesuatu brg tu x rosak..masih boleh dipakai...(dah byk kali citer nihh..). Tapi at last, En HB tukar pulak plan...x jadik beli set skali ngan hphone...nak beli yg seketul cenggini jugak.....:)



Bila saya fikir smula...x salah kan saya setuju + angguk support apa yg En HB idamkan. Sebabnya, selama ini, rsnya x penah pun apa yg saya nak sidia sayang ini tidak bersetuju...atau membantah. Teringat kata seorang kenalan..." Suami ni sebenarnya sentiasa ingin memenuhi apa sajer keinginan isteri biarpun berada dlm keadaan tidak berapa mampu..sebabnya dia inginkan agar isterinya gembira...."..Inilah yg selalu membuatkan saya cukp terharu dengan perhatian yang En HB berikan kepada saya..So, x salahkan saya juga amalkan sikap yang sama kepadanya...Luv u sayanggg...


Pilih punya pilih...yang ini En HB pilih. Saya setujukan ajer...dan mmg jelas nampak dia tersenyum dan berseri2 mukanya. Seronok saya duk nyakat2 dia....mmg betul lah..saya juga turut merasai seronok dan bahagia menyelinap dihati apabila dapat menggembirakan orang yg kita sayang....

Br try nge'test' gadget nih..mmg agak pening2 lah....tapi biasalahkan, menda baru kami msh belum biasa lagi menggunakannya...Tapi, so far mmg nmpklah apa kebaikkanya....

Dalam list saya, ada a few things lagi brg yg menjadi idaman En HB.....
~ Laptop
~ TV LCD


Insyallah, saya akan cuba jua memenuhi keinginanya hubcy bucuk ni.....aminnn!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails