Sunday, May 23, 2010

Senangnya memasak...


Seronokny saya hari ni...sbbnya masa window sopink jalan2 wat lenguh kaki terjumpa booth yg ada jual buku resepi ini. Pulak tu hasil air tangan chef yg saya kenal di alam cyber dengan tagline resepi "Senangnya Memasak"....

Mmg tepat dengan tagline itu kerana resepi2 yg terkandung didalam buku ini memberi panduan yg sangat mudah samaa da drpd segi penyedian bahan sehinggalah step untuk memesak....mmg dapat memudahkan sangatlah ibu yang bekerjaya dan minat memasak sepert saya ini....hehehhehe (peasan sendirik...)

Untuk fasa 30s saya skrg ini...my koleksi magazine skrg ialah majalah RASA pulakk....mmg rs seronoknya lah bila saya dapat mecuba resepi2 yang dikongsi itu.....Dan yang paling lebih2 seronoknya apabila kita memasak...yan tersayang kita makan dengan sepuas hati....owhhh!...rasa sgt dihargai.....muahh!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails