Tuesday, May 18, 2010

1st Anniversary...with 'you'


Ulang tahun pertama?...Apa pulak ni?..dengan saper lak nak diraikan sangat ni?....:)...Excelli, today is genap setahun saya bersama dengan HL. Mmg rasa sgt teruja la....

Kenapa mesti teruja?...yer sbbnya dgn hasil seperti yg hari ini, dah tentu saya sungguh2 tak terucap sebenarnya mcm mana nk describe my feeling. Secara peribadi, saya pun x sangka that saya boleh bertahan dan berdisiplin menggunakan HL sehingga ke tahap apa yang saya kecapi hari ini. Kalau tahun2 yg lepas sebelum bersama HL, saya bagaikan tak nampak jalan atau cara mcmana saya nak dapatkan balik figure yg sesuai dgn saya....



Sekadar untuk tempelan dan peringatan semula untuk saya....huhh!..diri sendiri pun mcm seram jer bila tgk figure dulu2 tu....huhuhuhuhu

Walaupun, msh ada target yg belum dapat...namun saya seharusnya bersyukur dengan jumlah 22.5kg yang telah hilang itu. Mmg sangat2 ketaralah perubahan fizikal saya ini. Dengan gaya sekarang...mmg saya boleh tersenyum puas sbb dah byk fesyen baju yg sesuai dipakai dan yg paling penting penampilan saya mmg di panadang 3-4 kali oleh orang lain. Scr x langsung, mmg boleh tingkatkan keyakinan diri sendiri juga.







mode:..Special thanks to "Ateh" & SIL yg byk memberi support kpd saya, dan juga En HB yang sgt2 sporting bg menjayakan mega plan saya ini......aminnnn!...luv themmmm!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails