Wednesday, May 12, 2010

Defining moments...


Last weeks, saya bersama hadiri jemputan majlis kenduri sepupu di Felda Bukit Sagu. Majlisnya sangat simple tetapi sempurnalah sebagai syarat sebagai sebuah majlis kahwin. Excelli, sepupu saya nk dah near 1 yrs kawin tapi br sekarang ada peluang untuk buat majlis. Sgt kagum dengan pasangan nya Cikgu Fara yang sentiasa nampak cool jer.....



Us with Nenda...

Saya x berapa sgt feeling excited sebenarnya becoz En Hubby x de...(mmg saya tak boleh hidup tanpa En Hubby sayang..) . Bukannya apa, saya rasa agak terhad sikit kemampuan (boleh je sebenarnya) untuk uruskan Inas bersendirian apatah lagi di rumah/majlis orang. Sebab tu sekarang saya lebih senang tuk berada di rumah sendiri jer sekiranya En Hubby kluar daerah...Cuma sbb x sabar nk jumpa ngan kaum kerabat keluarga membuatkan saya berperasaan sedikit ok untuk hadir ke umah mak sedara Acik saya ni...



Bangun seawal 7am untuk membantu my mum menyiapkan lauk pauk hidangan tuk pengantin. Mujur juga my SIL ada balik, so ringan lah sikit tugas tuk siapkan hiasan2 itu. Lepas tu cepat2 uruskan Inas seperti biasa.

Kepada pasangan pengantin ini..saya doakan semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat....aminnn!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails