Sunday, May 2, 2010

Love is Life...

Event : Wedding Resepsi
Lokasi : Hotel Vistana Kuantan
Date : 1 May 2010



Selamat Pengantin Baru buat kawan saya Azirah dan pasangannya Rifky. Semoga ikatan suci perkahwinan ini akan kekal hingga ke anak cucu....Sungguh cantik mereka pada malam ini dan berpadananlah dengan majlis yang glamer sebegini.


Disebabkan kami kepenatan (baru pulang drpd Gedangsa petang tadi), saya tak bekesempatan utk terlalu nk pikirkan apa baju yg akan kami pakai pd mlm ini. Sudahnya, saya hanya meminja baju drpd my sister sahaja. terima kasih ye kak long atas pinjaman baju kurung cotton ini. Sejujurnya, saya tdk begitu gemar utk memakai pakaian drpd kain kapas ini (walaupun sedap dan selesa...tak panas la kononnya) kerana agak membuatkan saya kelihatan mcm tembam jer...betul kan?......huhuhuhuhu



cenderahati yg simple but nice drpd pihak pengantin...

Setia hensem dan segak bergaya si anak teruna....:)

All the foodies was great....betul2 mirip macam lauk pauk kenduri. Mmg semua tetamu pasti berpuas hati dengan hidangan buffet ini....

as always, saya x akan lepaskan peluang utk snap pics with teman2...:)


Terima kasih kerana menjemput kami. Suka sangat tg pics yang ini..kami ibarat sebagai satu family...ibarat air yg dicincang tidak akan putus....luv themmm!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails