Saturday, May 1, 2010

Officialy 7th yrs together...


Alhamdulillah...hari ni 1 Mei 2010 genap 7 thn kami hidup bersama. Kita berjaya sehingga ke hari ini untuk ber susah dan senang bersama-sama. Terima kasih abang kerana setia dengan kasih sayang dan tanggungjawab sepenuhnya kepada keluarga kecil kita ini...



Tahun ni x dpt nk plan molek2 special celebrate among us. Bukannya saya tak cuba plan, tapi very tight with schedule...Di hari yg sama ini juga, kami mendapat undangan majlis kahwin kawan saya. Jadi saya mengambil kesempatan tuk snap pic kami berdua...nampak tak berserinya muka saya kan?...walaupun saya rasa saya tak kelihatan OK bila berbaju kurung kain kapas itu....(x suka saya tgk figure yg mcm berisi jer..huhuhu)

After diner, we spent time sembang2 duk dalam keta pusing2 bandar. Ohh yer..ketika ini my Inas tinggal jap ngan atuk n tukma nya...:). Kasi chance ibu dan ayah berdua...terima kasih yer Inas.


For 7yrs married....saya doakan agar kebahagian kami ini berpanjangan hingga ke akhir hayat. Semoga kasih dan sayang kami tetap utuh bersama....demi Inas...demi keluarga kita. Terima kasih abang atas segala tanggungjawab dan pengorbanan yang telah dicurahkan kepada saya...kepada buah cinta kita.....Semoga Allah mmeberkati ehidupan kkta sekeluarga...aminn.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails