Tuesday, March 2, 2010

Redha....

Yes...if i'm not mistaken, after 3 mths....again my Inas attacked by fit. Dgn cuaca yg sgt panas sekarang....dan kesibukan ke sana sini menjayakan majlis 'walimatul urus' pakciknya....badan penat, mmg tak mustahil la my Inas pun tired....:(....

What to do..:(

(Tidak bermakna saya mengeluh...-> atau kesal dgn takdir..)

Minggu ni off ke Gedangsa, my precious kena pulak fit. Ada kaitan ke?...no idea..no idea...yg pasti mmg kesian. Kelihatan saya dan hubby dah mmg cukup tenang je nk handle keadaan ini, tapi jauh di sudut hati saya...tetap "berkecamuk"...!@#%$%^* -> kesal juga bila terfikirkan adakah saya yg berslah?..kurang memberi perhatian penjagaan kpd Inas?....owhhh!...sungguh2 saya tak mampu nk berfikir lbh dalam....

Terima kasih pd HB yg tidak emosi berlebih....sesungguhnya, kami mmg telah redha dgn keadaan2 yg perlu ditanggung. Adakah pihak lain juga mampu redha untuk memandang kami dgn memberi sokongan yg sewajarnya?....Wallahualam......

mode: Syukur ke hadrat Ilahi...my Inas msh aktif..happy...seperti biasa apabila pulih dari "lalok" ubat valium yg kuat itu....sayang anak ibu sgt2...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails