Wednesday, March 3, 2010

Walimatul Urus - Majlis Bersanding


Date : 27 Feb 10
Majlis : Bersanding






Msh lagi dgn cuaca yg sgt panas terik....rombongan kami bersepakat tuk memakai theme color hijau lak.....

Keadaan tentatif majlis nmpk mcm agak sikit tidak teratur...mungkin atas sebab2 spt berikut:..

a. Tempat berkumpul di Masjid yg terletak di simpang luar kwsn umah pengantin perempuan, dan laluan masuk sgt2 la sesak....so nk bergerak sama2 mmg la x boleh.....sudahnya nmpk mcm x de pun rombongan bergerak bersama2

b. Cuaca yg panas terik menyebabkan kami yg ada anak2 kecil ni cepat2 menyusup masuk ke bwah kanopi....tak ketinggalan juga golongan2 bapa2 juga...hehehhe. Sudahnya, tinggal la pengantin bersama pengapit jer yg stay duk tgh panas melayan upacara "tarian silat piring" menyambut tetamu....(ehh ye ker...nama tarian tu...huhuhuhu)

c. Pelamin dipasang didalam umah...so excitement kami rombongan dr Ktn ni tuk melihat upacara merenjis hy biasa2 sajerlah.....keadaan sesak dlm umah membuatkan kami, ermm...hanya akan tunggu pakej pics drpd pengantin je lah nnt....

d. Sessi bergambo bersama ahli keluarga pun mcm x puas hati juga :(. Mungkin sbb tiada makluman awal kepada kami berkenaan dgn tentatif majlis disana. Sudahnya....dgn makeup msg2 yg dh cair....(sbb cuaca panehh)...dan anak2 kecik yg dukmula meragam..kami bergamnor la juga ala2 buat2 glamer gitu....hehehhe
it's fine...yg penting semuanya dah selesai.....aminn....

next, berdebar pula kami yg bakal nk menerima kunjungan tamu drpd Rembau....to be continue...:)

video

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails