Wednesday, July 15, 2009

Wish list....

Esok...Ulangtahun kelahiran saya, so...ada senarai wish list ni...hahahahahha (tuan punya badan mcm syok sendiri je...)

Kalaulah dapat fullfill seme wish list..alangkah bahagianya rasa....huhuhuhu


1.Cincin
~ last sekali saya membeli brg kemas was last year, itu pun kes trade in brg2 kemas yg ‘lama’ dan gantikan dgn rantai tangan. Tapi….now, rantai tangan itu sudah tidak sedap mata memandang….dan, terputus juga…L.So, rasa nk gantilah pulak dgn cincin….sempena harijadi sendiri lak tu..Kalo Hb nk “menambah”…amatlah dialu-alukan…..hehehhehehe

mode: saya excelli bukanlah seorang yg sgt suka memakai brg2 kemas ni, yg ada skrg pun hanyalah satu set (rantai leher, rantai tangan, subang n cincin) brg semasa hadiah perkahwinan dulu drpd Hb...satu set juga hadiah drpd mama yg dr kecik2 dulu lagi saya pakai setiap kali time raya jer....hikhikhik. Tapi tiba2, kali ni teringin lak nk hadiah ni....mcm mana ye Hb?....ahakss!

2. New wardrobe

~ For information, although kami dah get married over 6yrs tapi kan…kami x de pun almari pakaian yang “bersesuaian”….msh lagi menggunakan almari pakaian bujang Hb dulu dan juga almari laci jer…..plus with tmpt2 penyangkut baju. Saya impikan almari yang sgt2 besar spy leh la masukkan seme baju, cadar2, blanket, towel satu tempat jer….

Bila dah ada wardrobe besar…mestilah la pulak….

mode: Need new clothes since I had drop weight from time to times. Yang paling parahnya ialah kalo part pinggang seluar. Jeans leh la cover2 lagi..tapi kalo slack, mmg terlondeh maaa……..Ermmm, blouse pun sama gak…kat part bahu jatuh melondeh gitu…tak fit ngan saiz badan, tak lawa la kan?...En. Hb…hope memahamilah masalah ur wife tersayang ni erkk….:)
** mcm nk kena tukar satu wardrobe daa… ahaksss

3. 1 day spend just for 2 of US



just 2 of US.....
~ Yangg…nk window shopping, tgk wayang, main bowling n had a lunch or dinner with u like our old times….dating2 gitu, ahakss…yg penting sambil snap pics sana sini….

mode: msg2 mcm tgh bz with itu ini skrg ni..wait n see 2morrow apa jadi....:)

4. Kekuatan dan kesabaran kekal di hati



~ lately, saya rskan bhw saya diuji dgn dugaan demi dugaan. Namun, saya cuba handle its wisely.Tak putus berdoa agar kekuatan dalam diri ini dan kesabaran akan sentiasa kekal dihati

mode:...saya tahu apa yg saya rasa.....

5. Panjang umur dan dimurahkan rezeki

Inas with atuk


~ for sake of my Inas, mohon dipanjang umur dengan kurniaan kesihatan yang baik. Saya cukup teringin utk melihat my Inas membesar seperti kanak2 lain dan boleh berdikari. Semoga saya diberi peluang itu…aminn…

mode:...semoga semua urusan dipermudahkanNya

6. Weight Lose Tracking

~ Niat nk turunkan berat badan hampir mencapai target. Alhamdulillah.
semoga saya terus mengingatkan diri sendiri tentang amalan pemakanan yang baik….


mode:..sikit lg nk capai target nih..chaiyok..chaiyok...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails