Monday, July 6, 2009

Liver Tonix - Al Jabbar

I managed to get this information....


Setiap Kapsul 500mg mengandungi:

Zingiber Officinale Rhizome

Folium Hydrocotyle Asiatica

Folium Morinda Elliptica

Citrus Hystrix Fructus

Follium Silybum Marinum


Khasiat Tonik Hati Hidayah HB PLUS

- Melemah dan membasmi virus yang menjadi punca utama penyakit hepatitis.
- Menguatkan sistem imunisasi badan dan membekal serta membantu menghidupkan antibody
yang kuat.
- Menguat, membaiki dan menjaga fungsi organ hati dan membaiki kerosakan sel-sel hati.
- Menghilangkan gejala akut dan gejala kronik pesakit hepatitis.
- Menyuburkan pertumbuhan sel-sel hepatosit (sel-sel hati) yang baru mengikut susunan yang
teratur dan lengkap.
- Mencuci darah daripada pelbagai bahan kimia, toksik, dan bahan-bahan berat yang lain.
- Membantu menghilangkan dan menyembuhkan segala gejala-gejala hepatitis/ radang hati.
- Merawat dan menyembuhkan penyakit hepatitis.

Peringkat Penyembuhan

Hasil kajian yang mendalam beserta debgan rekod-rekod pesakit yang lepas,proses penyembuhan mengambil masa sekurang-kurangnya 100 hari,namun ada pesakit yang sembuh sebelum mencapai 100 hari dan ada setengah pesakit akan sembuh pada hari ke 120 dan sebagainya.

Domain
Setelah Jabbar Hidayah HB Plus (tonik Hati) memasuki aliran darah,ubat ini akan bekerja untuk membaiki dan membina hati pesakit yang telah rosak(hati membengkak) akibat daripada pertumbuhan selyang tidak teratur disebabkan oleh hati yang di serang virus.Pada ketka ini,pesakit kemungkinan akan merasa sedikit simptom sampingan seperti mengantuk.
Di dalam prinsip rawatan jabbar hidayah HB Plus,peringkat ini dikenali sebagai peringjat domain,Di mana tahap domain ini adalah tahap permulaan rawatan untuk penyembuhan hepatatis,pada peringkat ini ,ubat akan "mengacau"kedudukan virus di luar hati,di bawah hati atau di dalam sel-sel hati.Virus ini akn "bertebaran"dan memasuki aliran darah.

Natural
Pada peringkat ini,untuk mula membasmi sebahagian besar virus,hati bebas daripada virus dan mula subur membiak.ubat ini telah memperbetulkan kembali susunan sel-sel hepatosit yang sebelum ini tidak teratur.Pada tahap ini jika pesakit itu mempunyai hati yang bengkak,baisanya ianya ia sudah kembali normal atau sembuh dan telah membekalkan antibodi tubuh.
Pesakit mula bertenaga,sihat dan cergas,Ada juga pesakit sudah mengangap mereka telah sembuh sepenuhnya.Ada di antara mereka telah meniggalkan ubat atau makan ubat secara tidak teratur dan tidak berdisplin.Faktor ini menyebabkan ada pesakit mendakwa mereka lambat sembuh.

Negatif
Kebanyakan pesakit hampir bebas daripada pembawa kronik kepada pasif(apabila HbeAg(+) bertukar kepada Hbe(-))danjumlah virus berada di bawa paras 100,000 copies.Penurunan virus juga boleh menurun secara mendadak sehingga mencapai kurang <200 copies.Untuk hati kanser proses penyembuhan mungkin mengambil masa yang panjang,pengambilan ubat secara berterusan perlu bagi pesakit yang sudah mencapai tahap kronik.

Berminat nak dapatkan produk ni untuk rawatan "liver function" HB yang tak berapa cantik resultnya. Suspect to get -> Hepatitis C. Semoga HB kuat semangat

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails