Saturday, July 25, 2009

My marvellous sister..:)

Today saya ada disini...di Villa Setiawangsa. Agak lama juga saya tak mai lepak2 sini. Last sekali masa Mac tempohari sms kami transit sat kat sini b4 nk pi jln2 bercuti di Bandung.

Hb bz with his urusan at Putrajaya ofis. So, lets me n Inas lepak2 here sambil seronok duk layan telatah my niece. Cukup terhibur saya dgn mereka2 semua ni. Byk masa dpt sembang2 dgn my sister...yes, d one n only my sister...kami mmg close...
My niece yang keletah...sgt sayangkan Kak Inas

Kisah 1 : about my HL
Dpt rasakan that she n my mum so impress with my new me...:) .Senangnya hati saya bila dapat buktikan kpd org2 terdekat saya yg saya adalah saya yang baru. Mrk pun mcm berminat jg nk dptkan HL thru my future sis in law ni bila saya bagitau that my target masa raya nnt insyallah will nmpk cantik solid molid juga hahahahaha poyo je kan bunyinya...Saya senyum je...Marilah kita bersama-sama...


Kak long saya ni mmg agak vogue orgnya. Penampilan diri mmg sgt2 jaga....jaga badan..jaga skin face...hehehehhe, so mana boleh tahan diri kalo gk org lain lebih drpd dia..lebih2 lagi adik dia ni..hhahahahah.


Kisah 2 : business


Kak Long...dia mmg seorg yg tdk reti duk diam. Even she's a fulltime housewife act, but dia mmg ligat sana sini. B4 this, without tau ada lubang n peluang sana sini...dia mmg ligat tuk sopink je perabih duit la kata org. But, lately...she's really workout for something different yang boleh dikatakan as berpekdah la skit....

Dimata saya, kelebihan dia mmg very good in communication...plus lak PR skill n talent yg bagus. Lagi2 dia ni mg mudah sgt2 dpt kwn n sifat friendlynya lain mcm. So, no wonder la kalau dia mmg ramai contact dan bagi dia tak de yg mustahil sebelum mencuba. Alhamdulilah, my in law mmg jenis bole ikut kepala dia.....hehehehe

Now, she's n her patner tgh bz workout wit proposal for supply hamper special for tis coming Ramadhan n Hari Raya Aidilfitri. Modalnya agak kasar n hasilnya also mmg kasar ++ lagi. For me, kalau saya x bekerja makan gaji mcm ni...mmg sah2 juga la involve with her project ni. D beauty of my sister ni, dia slalu juga buka peluang pada kami as her close family tuk join sama especially part modal tu. Thanks a lot her....we love u kak long.

Kak long offer me tuk supply kain nk dipos ke Miri. Tgh fikir...citer kat Hb n kami agree lah. Lagipun modalnya x la besar mana. Hopefully, kami succes......aminnn...

Oh yer, ini website psl bussiness my sister tu...www.perfectedge.webs.com. Simple but ok la for starting...:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails