Wednesday, June 17, 2009

Sehari ini...

Hari ni saya on leave kerana nk menghadiri jemputan majlis "konvo" atau hari penyampaian sijil taska my Inas. Ok la, not so bad sbbnya saya dh sedia maklum thn ni depa punya preparation agak kelam kabut sikit. Plus lak my Inas mood the very x bagusnya...timing tak kena sbbnya jemputan VVIP lambat lak tiba dan dia dh byk kali menguap daaa. Ikut tentatif, should start kul 9am tapi 10:30am br start...biasa la kan...:(

tgk la my Inas tu...dah mcm2 ler, boring dah menunggu VVIP lmbt sgt

Kul 1pm dh ada kat umah. Saya sempat uruskan kain baju kotor satu mesin (alamakk, kain2 dah menggunung tunggu tuk dilipat..) dan get ready nk pi buat SPA for facial n massage. Took only 3hour, than saya balik umah siapkan pulak dinner for hubby. Alhamdulillah, so far walaupun saya berdisiplin dgn HL, tugas dan t/jawab jaga makan minum HB tetap x diabaikan. Saya cuma plan amik roti 2kpg sapu jem dan juga telur separuh masak 2 biji, alhamduillah kenyang...kul 9 pm saya shake. My target for this week cb utk tidak sentuh nasi. Excelli ada rasa ralat sikit with timbang yang terbaru ni...Day 29 (smlm) saya timbang just turun 900g jer..mmg dah agak pun sbb 2 minggu berturut kenduri kawin family tu byk jg ngelat makan...apa2 pun, sepatutnya bersyukur juga sbbnya...turun juga kan?...

Tunggu abis period ni, nk mula posa ganti..than aft that nk posa sunat every mon n thu. Hopefully...semuanya berjalan dgn lancar....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails