Thursday, June 18, 2009

Mood pagi ini

Seawal pagi ni..ada 2 mood yang saya rasakan...good mood n bad mood. Nak share mood yang mana dulu ehh?....

Good mood dulu la...hr ni genap (kalo ikut tarikh) sebulan (day 31) saya berdisiplin with HL. Maknanya timbang hr ni tuk nk tau total weight drop saya setelah 30 hr bersama HL. Suka sangat tau...total weight drop saya 9.1kg. Satu perkembangan yg sgt bagus.....yg mmg sy nntkan tuk buktikan pada org2 sekeliling....mmg dpt rs few perubahan pada myself especially loss inci sana sini (dh mula cr2 smula baju2 yg tersimpan dlm kotak...:)). Yg msh x de perubahan incinya ialah pada bhgn lengan dan pipi sy yg msh tembam....:), x pe la...slowly k....

Bad mood lak....x suka sbrnrnya nk citer or ckp menda yg x brp bagus mcm ni. Tapi since ni blog saya, bkn menumpang blog org lain...x salahkan saya express my feeling here. Hope lps ni saya rs lega la sikit walaupun hy luahkan kat sini..bkn pada sesiapa pun.

Awal pg mood mmg cantik...tapi x bertahan lama pun hy disebabkan sepotong kata. Agaknya la kan, saya yg terlebih sensitif. Hanya itu sj difikiran saya utk calm n cool diri sendiri. Tapi la kan..kalau anda brd ditempat saya, mesti la x mau dgr dan terima any negative word lbh2 lagi masa awal2 pagi kan....sure bole menjejaskan performance kita for d whole day kan...? Saya cuba nak buat derkkk je....tapi kan, sedih mmg ada rasa. Buat derkk je laa....jaga hati baik2 ok!

Kesimpulannya, sebelum nk jaga hati orang, sebelum nk hormat orang lain...kena jaga hati dan hormat diri sendiri dulu. Letih juga kan....bila rs x de silap apa2, tp org treat kita mcm ni?...x pe lah, saya cuba utk tdk sensitif terlebih.....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails