Monday, June 22, 2009

Seadanya saya...part 2

Nak tau lagi psl saya....bukannya nk suh org amik tahu pun, tp saya sajer nk catitkan pasal seadanya saya ni. Biar saya kenal diri sendiri...ingat pada diri sendiri....

Kdg2 suka memikirkan perkara kecik lebih2..tu yg buat mcm x ceria je muka. Tak bagus kan?..lately ada 3 perkara yang duk berlegar difikiran..

1. HL - never lose hope...mula masa day 1-day 30 mmg happy sgt with HL sbb mmg nmpk perubahannya. Tapi...from wk to wk, tgk graf weight drop sgt slow....mmg ada rs stress juga. Mula la duk sibuk2 ty org2 lama HL, takut juga cara saya with HL yg x kena....besar harapan saya utk kurus ni...sgt besar...sgt besar....hrp sgt berbaloi dengan RM yg dah dikeluarkan...semoga sy tidak terlalu meikirkannya dan tetap maintain dengan disiplin HL...aminnn

note : tgk duk cr idea mcmana nk crk duit lebih tuk maintain spend every mth with HL

2. My Precious one...never lose hope. Semoga Tuhan membantu kami. Kdg2 sampai dah tatau nk cr idea apa utk perkembangan yg lebih baik. Tp makin lama kalo x diusahakan sesuatu...mmg kesian sgt. Sapa tak sedih kan?...kami as a parent mmg bsr sgt harapan....nak tgk anak ibu dpt membesar mcm kanak2 lain...kita pegi jln2, beach main air...playground...mall window shopping with ibu...bila agaknya?..dah merata tempat kami bawak utk dptkan rawatan...berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul...semoga ibu dan ayah akan sentiasa bersabar dan menjaga anak kami dengan sebaiknya. Bukan diminta jadi begini.....ibu sayang Inas..




note:..ada masanya, mmg luluh hati bila mengenangkannya, tapi saya kena kuat semangat...kuat semangat for a sake of her...tapi, bersyukur sbb murah rezki inas selama ini, alhamdulillah

3. Timetable

Tak lama lagi dah nk start lecture balik. Biasanya awal semester mcm ni, mmg x sabar2 nk tau psl timetable. Td dh check juga timatable ni, dah spoil skit mood sbbnya dah ada time kelas ptg kul 4:30pm-6:30pm..x best langsung :(.Bknnya apa...bknnya x bole kelas petang, but bila time HB keja siang tu yg agak leceh sbb kena berkejar tuk amik my Inas pulak kat nursery, kesian kat dia amik lambat....mcm mana yer?..nk mtk tlong with atuk n tuk ma selalu sgt pun mcm x best juga, org lain x sama handle anak kita mcm kita handle kan..?...apa2 pun, thanks kpd org sekeliling yg mmg ada membantu....tau atuk n tuk ma sayang my Inas juga...

Boley jd stress ke fikir byk2 ni?.....ermmmm...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails