Tuesday, June 23, 2009

Ceria hari ini, tapi....

Wahh!, seronok tau...hr ni turn timbang dan realitinya drop 1.8kg. Alhamdulillah...tersenyum lebar saya. Dan..saya semakin memahami tentang pengambilan makanan yang bersesuaian metabolisme badan saya. Hari ni x puasa, lgpun byk plan nk move there move here with hubby hr ni....

Tapiii....sehari dua ni ada petanda saya mcm x sihat. Sakit tekak n mcm nk ada tonsil jer.... Arghhh,tolongg..tolong..saya sgt takut sama itu tonsil. Bengkaknya membuatkan saya bagai mimpi ngeri disiang hari :(.So, lepas ni terus pegi klinik mintak ubat yer...bertindak awal sebelum parah. Bimbang lak nnt kena tempias kat my Inas...sian dia.

Smlm posa, so thinking hardly jg nk berbuka with menu apa. Kan tgh dlm proses berdiet ni so apa yg ada in my mind ialah yg simple je. Rsnya x penah lagi kalo berpuasa just menu yg simple, but since my life with HL ni...kena sacrifice la....it's ok, asalkan berbaloi....


ikan kembung bakar dan sotong bakar cicah with air asam....dan..durian lagi...:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails