Friday, June 19, 2009

Saya hari ini....dan cerita semalam

Sampai ofis hari ni..mcm biasa saya on kan my laptop..There is a few menda yg akan saya selalu buat dulu.....

1. check email ofis, tgk ada email arahkan wat keja apa2 tak....

2. sign in my FB...wajib ni..go thru 'status update' my kwn there....n see the notification....n..check if ada kwn yg request me to accept for adding them in my list. 2 day mmg ada pun...sgt excited sbb my kwn lama, ada juga la nostalgia with dia ms skolah2 dulu...so impress dgn dia sbb skrg dh ada anak 3 dan staying at Saudi Arabia.....

3. sign in my FP, my dunia piccas saya...lately agak slow update due to my laptop yg sebelum ni kacau bilau skit..

4.visit my blog...(ni my task yg terbaru :)) n adding some posting...is a must tau...

5. baca paper online..biasanya mmg go thru hmetro, bharian dan utusan...

6. than baru lah....cont with my work....keja..keja..keja.....

Jap lagi ada farewell party yg tetiba aje ada tanpa ada perancangan seperti biasa to my click ofis yg akan resign sbb nk cont study Master full time. Semoga dia success.....:). Saya ni bila la nak abiskan my MCIE yg dah lama tergendala tu....semoga urusan saya dipermudahkan...aminnn....



Bersama Zuria yang akan menyambung Master dan ibu mengandung Najibah yg selera makannya mmg mengasikkan sekarang...:)


Dugaan pada saya yang bersama HL ni. Aksesori nasi lemak yang sungguh menggoda.....colek jambu air yang cukup mengecurkan air liurku......adehhhh!..dugaan..dugaan....
Cerita semalam....setelah sebulan bersama HL, saya memendam rindu pada beberapa peberet food due to kena tahan..tahan..tahan...Antaranya ialah tom yam. Excelli saya mmg addict gila with any sup....termasuk lah tom yam. So, smlm...dgn kadar yg pantasnya...saya ligat menyediakan bhn2 tom yam seafood. Inilah hasilnya......dan HB pulak singgah kat pasar tani td n ternampak durian, so apa lagi..rembat la yg selongok RM10 tu jer....saya dan my Inas apa lagi, mmg hantu durian...lps dah abis semangkuk tom yam, pulun lak durian....bestttnya, (lepas makan durian br lah crk info psl kalori dll kat intenet....hehehehehhe)


tomyam exspress dan durian selonggok RM10..alhamdulilah...
Ada keja yang menunggu saya. Jeng...jeng..jengg...tu dia menggunung tinggi setelah hampir seminggu lebih mengumpul....dgn segenap tenaga dan semangat yg tinggi, sy bertekad tuk menyudahkan operasi lipat melipat ni mlm ni juga. Konon nk take nap jap..tapi puas berguling2 atas katill, mata mcm tak izinkan je saya rest (agaknya mata pun tau ada keja yg x sudah2 lagi..).So, saya teruskan lah jua dengan semangat juang yg tinggi melipatkan kain sambil2 tgk tv di hphone cina saya nih.....


Aduhh...ni longgokan seminggu lebih ni, buat malu je kan...?

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails