Monday, June 15, 2009

Everything happen for a reason

Atas dorongan dan gerak hati sendiri, saya inginkan saya yang baru. Tapi kan, mesti ada sebab musababnya kenapa baru sekarang saya nak apa yang saya fikirkan ni. Tittle kat atas tu pun dah jelas kan?...

18 May 09
Patutnya saya createkan blog ni pada tarikh ini. Br lah senang skit keja saya nk memotivasikan saya yang baru nanti...Excelli, i'm starting using HL on this date. Kalau tanya direct pada hati saya..kenapa saya bersungguh benar nak guna HL ni, ini yang saya nak jawab ;

1. Dah penat g***k. Baju banyak sbb mmg jenis kaki shopping, tapi kalau dibiarkan makin lama makin x selesa sebab dah sendat.

2. Lately ada rasa sakit2 tumit bila banyak sgt bergerak. Yess, saya mmg jenis tak suka duk diam, mesti ada je keja yang nak dibuat...so move there..move here..

3. Upset with people yang suka2 ajer mcm downgreatkan kita yang g***k ni. Mcm lah kita yang mcm ni sbb kita mintak..kdg2 mmg pelikkan bila ada people yang hy tahu kritik tanpa ada motivasi pada kita.....tak pe, terima seadanya.

Tapi kan, saya mengambil masa yang lama untuk bersetuju menggunakan HL ni. Hampir 2 minggu saya buat survey. Kenapa?...ni lak yang saya nak jawab...

--> Costly...saya hrp semua org bersetuju. Serba salah saya dengan HB yang sgt baik bersetuju dan menyokong saya. Rasa mcm saya dah banyak menyusahkan dia...itu..ini...Tapi, HB kata tak pe la..asalkan produknya berkualiti dan mmg terbukti. But, alhamdulillah....saya menerima sokongan padu daripada my future SIL yg sudi membekalkan saya set HL with harga ahli dia. Terhutang budi byk sgt kat dia....mcm2 dah saya tanya dia...

Saya dah mula asik2 duk kumpul psl makluman pemakanan yg sihat yg mana sebelum ni tak penah pun nk amik tahu....alhamdulillah, my klik kat ofis A**h (x nk sebut nama penuh, bimbang tuan punya badan tak suka saya displaykan namanya disini..) yg byk jg berkongsi maklumat dgn saya....

note: ...today, Day 27 my weight dah drop 7.3kg...alhamdulillah....


tembamkan pipi saya? (piccas 2007 ni)


25 May 09
Day 1 i'm using my new skincare product -> suka sgt with SKII product ni...alangkah ruginya terasa apabila lambat mencuba dan menggunakannya. Bayangkan lah, HB dah lama hadiahkan set SKII ni...dec 08 but br sekarang saya menggunakannnya (gara2 sayangkan product lama yg belum abis..).Kenapa saya kata saya suka sangat?...My skin excelli mmg ada masalah berminyak n pimple boley dgn senangnya timbul sana timbul sini.


ni masa guna make-up MAC (my sis punya...hahahhahaha)

Pun sama juga...SKII air ajaib ni,costly juga...Insyallah, saya akan manfaatkan penggunaan dengan betul.

Apa2 pun...Terima kasih HB, tanpa sokongan dia, tiada apa makna pun bagi saya.....luv u so muchh!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails