Sunday, June 21, 2009

Happy Father's Day...


Selamat Hari Bapa....istimewa buat HB. Saya tahu HB mmg layak untuk menjadi ayah my Inas. Ayah mampu menguruskan Inas tanpa ibu....banyak membantu ringankan keja2 ibu...ibu bersyukur sgt2 kerana ayah yang terpilih untuk Inas. Terima kasih ayah..... terima kasih kerana sayangkan ibu dan Inas sepenuh hati....dengan sepenuh perhatian diberikan...terima kasih ayah, we love u so muchh.....


Selamat Hari Bapa.... istimewa buat Abah. Terima kasih diatas segala pengorbanan dan kekuatan untuk 'membesarkan' saya selama ini. Tanpa perhatian dan tunjuk ajar Abah, saya tidak akan sampai berada di tahap ini...Kasih berpanjangan untuk Abah yang kini menjadi sahabat gurauan saya sepanjang hayat ...

Lastly...Selamat Hari Bapa juga untuk Abah Mertua saya. Semoga dikurniakan kesihatan yang baik dan kebahagian dunia dan akhirat....(x ada pic abah dalam simpanan saya..)

note:..saya tahu, tak mungkin org penting dlm hidup saya ni membaca coretan ini...namun, ini lah kata2 yang sentiasa berada di lubuk hati saya yg paling dalam...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails