Monday, November 9, 2009

Tudung bergaya....


Jan 09 - ms ni x start diet lagi, bole "seram" tgk gambo sendiri..huhuhuhuhu


Sep 09

Start masa musim raya hari tu, saya mmg giler dengan beli tudung....Tak sangka lak rupa2nya, b4 raya tu saya telah memborong sakan untuk tudung2 sajer hampir RM200. Fuhh!...mmg byk la skrg ni koleksi tudung yg saya ada....dan yang pastinya tudung itu ialah tudung2 yg fesyen sekarang ni...ala2 tudung ikin gitu lah...

Okt 09
Salah satu sbb yg mendorong naper saya jd giler membeli tudung ialah....sbb dah kurus kut...hikhikhik. Yer la kan..dulu ms pipi duk kembang mmg tak sesuai langsung nk pakai tudung ala2 cenggini....now, bila dh mengempis pipi ni, brlah boleh dan selesa bergaya dgn tudung2 ni....mmg saya betul2 la dah jatuh hati dgn tudung fesyen skrg ni....

Nov 09

Tapi tatau la sampai bila erkk?...B4 this, saya ada koleksi tudung2 bawal....
Okt 09
dan pastu ada lak koleksi tudung2 corak yang semestinya saya sukakan brand "Pramit"....pramit?..jrg org dgr kan?...tapi hy tudung corak ini yg sesuai dgn saya....walaupun tersgt la susahnya nk daptkan yg jenis ini....(1st time beli kat atas pasar payang...)

Nov 09

Satu kelainan yg saya suka ialah..bila bertudung dgn fesyen skrg ni, saya dah mula menggunakan anak tudung. B4 this, saya x selesa dgn anak tudung..punyalah agak sedikit susah tuk mengawal anak2 rambut yg ada terkeluar...tapi now dah boleh pakai anak tudung dgn apa jenis tudung yg saya gayakan....alhamdulillah...
Jul 09

Tudung penting....tapi saya agak ralat tuk membeli tudung yg mahal harganya. Saya lebih selesa dgn pepatah "alah membeli menang memakai"....tak kisah sgt lah walaupun harganya murah2 je tapi asalkan saya selesa memakainya....bukan tudung saje tau...apa2 barang pun saya mcm tu juga...:)
Okt 09
Ada nampak perbezaan kan utk setiap gaya tudung yg saya pakai.....if pakai tudung bawal..mmg pipi still mpk chubby lagi....tapi bila pakai tudung fesyen sekarang yg ada awning tu, more better kan...tak nampak tembam...huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails