Monday, November 9, 2009

Makan hati...tambah ulamnya jantung

Tatau nk mulakan dgn word apa..iskk..isk..iskk...Hari ni jiwa agak kacau
sikit. Sapa2 ada ctc wit me kat FB mmg tau lah apa status2 update yg kuar kat situ...:(

Saya cuba utk tidak terlalu emosional..but, adakala saya kalah juga dengan mainan perasaan mcm ni.


Saya bukannya minta untuk dihargai sgt pun...tapi cuma inginkan sedikit perhatian yg sewajarnya...dimanakah letaknya makna profesinal = rational?....pls..plss...plss.....

Sebenarnya, jauh disudut hati saya sgt sedih..sgt sedih bila seseorang yg dianggap kawan akhirnya begini dia....adakah krn status menjadikan seseorang itu bleh bertukar karektor?..atau pun mmg dah sejak azali itulah karektor nya?....

Owhh...jgn ckp apa2 pada saya tentang dia....saya tak ingin
nak ingat apa2 tentang dia...saya tak ingin nak ada kaitan apa2 pun dengan dia......saya ingin jauh darinya.....
saya terima segalanya..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails