Thursday, November 26, 2009

Just the 2 of US.....

Hari ni saya bercuti lg...sebetulnya bercuti awal tuk sambut raya haji 09. Yang betulnya lagi...sbb cut saya msh berbaki byk....huhuhu ( ada yg mcm x pecaya je cuti saya msh banyak.....13 hari lagi utk dihabiskan, kalau boleh dibagi2 kpd sesapa...mesti ramai yg mahu kan?...huhuhu..)

So today adalah hari bersama encik HB ku....mmg kebiasaanya b4 saya nk apply cuti, saya akan matchkan dgn time off HB, plg tidak pun time dia keja shift mlm....so dr pg sampai petang boley la ada luang masa tuk kami berdua sajer...sbb my Inas dihatr ke skolahnya...:)

Lps htr my Inas, kami menuju ke pasar mini rasmi bg kami tuk membeli belah brg dapur...kali ni target mmg akan kuar RM yg lebih sbb nk beli tuk 2 rumah...dan umah kami punya nk beli tuk 2 bln sekali..(ada rezki lebih skit bulan ni..aminn)...So, amik masa yg lama jugalah disini...



Mmg ni br 1st time rega brg dapur yg dibeli near RM550....wahh!...mmg lojik la sampai 2 troli sekaligus....kami mmg ada trend beli brg dapur since dr mula kawin lagi...lagipun saya mmg dah nekad. bilasaya kawin saya akan jaga dan ikat perut suami dgn masakan.....walaupun skrg ni bukanlah serba serbi tau masak...tapi alhamdulilah...dah manyak menda yg saya boleh masakkan utk suami..so x heranlah kan kalao every mth membeli barang dapur adalah rutin bagi kami....


Pulak...lately mood utk memasak sgt meluap2....kenapa erkk?..padahal saya tgh melalui proses diet dan belum mahu berhenti lagi berdiet?..kenapa erkk?...



Dah janji nk tgk wayang hari ni...cerita pilihan ialah Senario Beach Boys tu....for me juz boley kasik 4/5 star....hy suka dgn lawak asli dr Lan Pet2 dan MekSiam tu...(apa nama penuh dia erkk?..). Dan yg plg x suka ialah lawak bodo dr Azlee....(maaf cakaplah...tapi rsnya mmg ye pun....ishh! tak baik kan...)

Saya tau Hb nk tgk citer ni...tapi saya buat derkkk jer...huhuhu

Pastu kami solat Zohor kat ECMall tu..than perut memasing dah berbunyi minta diisi....tempat yg dituju ialah di Rest Balck Canyon....kami mmg suka makan kat sini.....sbbnya mmg suka ngan Thai food..


Dan...at last kami pi fetch up our little one....B4 that belikan for our precious Donut Big Apple ni, my Inas mmg suka nanti......lalalalalala

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails