Sunday, November 15, 2009

My good friend....

Kali ni nak merapu psl 'my good friend"...tapi maksud saya disini ialah apa brg2 yg mesti ada dan bila kata mesti ada tu means br2 yg penting dlm hidup saya...maksudnya lagi, kalau tak de brg2 penting ni, saya akan merasa hidup mcm serba tak kena...waduhh!, sampai cenggitu sekali..ahakss!

Biasanya, brg2 ni akan sentiasa ada didlm my hbag. Tak kira la hbag saya tu kecik ke..besor ke...cantik ke..huduh ke...yg pasti brg2 penting saya MUSTI ada yehhh!....
Ni antara br2 yg bersepah dlm hbag saya...yang wajib mestilah nk kena ada PURSE yg simpan mcm2 my personal card -> ATM, Membership card, discount card, Insurance card, kad kawin n IC la yg patutnya...since 3 yrs lately, saya sukakan purse yg pjg cenggini sbb senang sgt nk simpan manyak menda..thanks to my sister yg 1st kenalkan pada saya purse stail cenggitu....
2nd thing mestilah HANDPHONE kan....betul la mmg x leh nk hidup tanpa hanphone. Kalo kredit x de boleh tahan lagi la kawal resahnya..tapi bila bateri out...fuhh!, mmg bleh jd x senang duduk dibuatnya. Dlm pic atas tu adalah 2 hphone ygmenjadi kenangan pd saya sbb nya kehilangannya msh diratapi.....mau tak nya sbb di curi orang sms saya sgt teruja dgn BIGGEST SALE di Sogo..(huhuhuhu serve u rite!) x sedar ada org yg jahat itu tgh membuka zip my bag pack dan mengambilnya dgn niat..(betul kan dgn niat..)...mmg sungguh jahat dia dan saya tdk akan halalkan dunia akhirat....(boleh ke cenggitu...?). Pic yg disebelah ni adalah hphone baru saya buatan cina...huhuhuhu, sebaik shjsedar hpone ku itu kena curik...HB terus jeajak pi beli yg baru. Tqvm dear.....dan saya mmg x de mood dah utk memilih yg akhirnya stuju jenan hphone buatan cina ni yg konon2nya canggih sbb ada TV...hahahahhaha...!
3rd, myl lovely baby is my camera.Sangat syg with my camera ni walaupun saya tau bukanlah mahal sangat...(ehh mahal apa sbb reganya RM800 ++...) dan semestinya tidak ada canggih mana pun.., yang penting saya sangat sayangkan camera ni...HB hadiahkan pd saya sempena my buffday yg ke 29 last yr...Tqvm dear....Dan sehinnga ke hari ini, dh lebih 1000 kpg kut gambo yg saya snap tah merapu rapan apa tah....walaupun x de kualiti sgt, tapi saya tau..ramai yg menanti2 kan my pics utk dilihat...dikongsi dan yg lebih tepatnya dicoy oleh mereka2...huhuhuhu, saya x kisah langsung...buat apa kedekut mcm org tu kan....hahahahha, siapa erkk?
Masa itu emas. Ini adalah jam sempena hadiah hantaran perkahwinanku 6 thn yg lalu. Alhamdulillah, sehinga ke tahap ini msh bole berbakti utk menjadi kwn saya yg terbaik...walaupun lately selalu gak mcm kerap kena tuko bateri..tapi saya akan pastikan jam ini tetap boleh memberikan khidmat terbaik tuk saya. Sayan jam ini..excelli ada pasangannya iaitu tuk HB, tp HB pelik sikit sbb x suka pakai jam...so, dibiakan sepi jam iu diatas almari solek kami...
Akhir sekali...tanpa brg ini saya mmg tak boleh hidup....hehehehhe, tapi barang ni x leh la dimasukan sekali dlm hbag. Yg penting, kalau berkesempatan tuk bole dibawa kemana2, mmg saya akan bawak....

Sebuah laptop brand ACER yg biasa2 jer....saya beli dgn duit saya sendiri hsl svg saya 3-4 thn jugak kut. Dan akhirnya, saya sudah blajo sendiri mcmana nk format semula..asik2 nyusahkan org jer dan saya au org pun mcm nak tak nak je nolong...thansaya elah berguru dgnsendirinya...kredit to my ex-stud yg sudi membantu.....

Saya sayang seme brg saya.....:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails