Friday, November 20, 2009

K.E.S.A.B.A.R.A.N saya...

Terasa bagai dikecam.....betulkah begitu yg patut saya luahkan?

Kecewa dengan mereka.....atas dasar apakah saya dilakukan sebegini?....Sepanjang hampir 7 thn yg lps disini, alhamdulilah....saya dpt menghabiskan t/jawab saya dgn hampir sempurna..tapi kali ini...?..apakah?....

Lebih terasa...lebih tidak selesa...lebih bengang apabila serasa nya sy tidak pernah utk 'mencari pasal' dgn mereka2 ini..tetapi kena 'mereka' seolah2 sengaja meletakkan tekanan kepada saya....


Kalau tidak kerana K.E.S.A.B.A.R.A.N.....entahlah apa yg akan jadi...:(. Yang pasti...saya sgt2 kecewa dgn 'mereka2' itu..sungguh kecewa.....:( krn terasa bagai tiada kepentingan dimata mereka....tidak langsung dihargai...

Bersabar wahai hati...setiap yg berlaku tentu ada rahmat disebaliknya.....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails