Thursday, December 3, 2009

"Tqvm kalau boleh tolong..."

Ku ulangi kau yakini hati ini
Kerna aku cinta kamu
Hari hari aku
Kan menjadi hari kamu
Kerna syarat hidup
Disayangi…
masa raya 2008, belum consume with HL lagi ni...hehehhe

"Tqvm kalau boleh tolong..." ....saya send this sms to HB pg td. Bukannya apa, HB ada janji yg belum disempurnakan. Than, saya keep reminding him abt that....hope dia tak la rimas. Dan saya juga 'penat' sebenarnya nk ckp ulang kali menda yg sama.....(cuba elakkan utk dikatakan membebel...)

If Hb betul2 dpt sempurnakan janjinya, saya cukup happy. Happy krn dpt membantu ringankan beban kerja umah atas bahu saya...Kdg2 mmg ada terlintas jg rs tension bila rasa mcm HB x appreciate..tapi..opss! bkndia x appreciate saya tahu itu..cuma mungkin dia "lupa" membantu saya seketika...

ni aft 6 mth consume with HL..apsal tgk muka mcm x de beza je?..ishh..bior betulll pdahal time ni dah drp near 20kg......

Since near 7 yrs kami bersama...HB mmg serasi dan terbaik tuk saya. Byk dah HB membantu saya dan saya juga pastikan dia takkan lupa tanggungjawab dia...alhamdulilah.Cuma adakalanya bila dia mcm "terlupa" membantu....saya akan cuba utk mengingatkannya semula...saya akui saya x boleh hidup tanpa dia...love u darling!

mode:..bila time PMS menjengah, saya amat perlukan bantuan.....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails