Monday, December 7, 2009

Mood for bercuti...

Cuti msh banyak....kalo kira semua msh ada 11 hari. Tapi dah awal2 tolak 3 hr tuk carryfwd ke thn 2010. Tapi..yg x berapa nk happynya ialah sbb keuntukan masa sgt sebenarnya. Yang saya impikan ialah....kalau amik cuti mesti nk pi berehat dan bersantai dimana2...mmg istilah saya bercuti selama ini ialah...-> perlu berada jauh drpd umah...

Tapi kali ni...msh lg x terbayang in my mind that apa akan jadi dgn cuti saya kali ni?...Excelli myk menda2 yg tgh berlegar ni...antaranya :
Adakah betul akan berhempas pulas menjaya mini projek hamper for krismas?
atau...
Sekadar menemani HB yg bekerja 'part-time" di Presint 15?

gambar sekadar hiasan, x de langsung muka HB tapi yg ada kaitannya ialah muka bos dlm pic ni..hehehhe

atau....
'Housekeeping' rumahku syurgaku itu...?

view from kitchen area....haihhh, mcm bersepah jer...:(

atau....
Adakah peluang utk merehatkan minda dan badan dimana2 tempat percutian aka ber 'cuti-cuti Mesia'?

sudah lama sgt teringin tuk dtg kesini...?..amacam darling?...

Segalanya masih lagi samar-samar.....tunggu dan lihat sahajalah nanti..Yang penting, semestinya saya mahukan luang masa cuti saya kali ini dipenuhi dengan penuh bermakna, bukanlah dgn hanya membuang masa semata-mata.....uikss, masa itu emas tau...

mode:...patut bercuti jauh dr memikirkan hal kerja....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails