Friday, December 25, 2009

miss my old time scholl badly.....


If only masa boleh pusing bali kebelakang....how nice kan?...Sedar x sedar dah hampir 13 thn saya meninggalkan alam persekolahan. Satu alam yg sgt manis dan penuh dgn suka dan duka kenangan. Baru2 ni, saya kuar lunch date dgn satu2nya kwn yg sentiasa ada dekat dgn saya.



Still single n available kut....saya doakan dia cepat2 dpt jodoh. Juz spend dlm 2 jam kami kuar lunch n sempat la bergosip sikit. Timbul idea nk jengah our sekolah jap. Sedih juga sbb terlalu banyak perubahan yg dh berlaku..sampai lencana dan lagu skolah pun totally dh bertukar



Pastu saya cam biasa upload pics kat FB...wahhh2 tak sangka sunguh ramai nya kekwn yg kasik feedback n respon....insyallah, yr 2010 akan ada reunion buat kami warga SMART yg sentiasa di hati.....



mode:..sgt rindukan kwn2 yg sama2 makan nasi gulai kawah dulu.....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails