Thursday, December 17, 2009

Bercuti panjang..

Start from 2day till new year saya bercuti pjg....ermmmm! Tapi agak sedikit ralat sbb x de plan for berholiday kemana2 except ke KL...yang pasti menanti disitu ialah Y.E.S....

Kenapa?
Sebab utamanya ialah krn HB sibuk dgn tanggungjawab dia yg belum selesai lanjutan drpd seminar BH br2 ini. It's ok, no harm sbbnya....insyallah ini semua pun rezeki buat kami semua dan sgt2 beharap agar betul2 berbaloi2 la hasilnya.....:)

apa yg difikir?

Tapi, in mind my...is a MUST to do at KL is....

1. Survey special chair/stroller for my Inas. Kesian sgt tgk my Inas guna stroller yg skrg ni sbbnya mcm dah x fit dgn sz badan Inas skrg. Alhamdulillah, she is following my gen kut sbb dikurniakan sz fizikal yg tinggi...sayang u so muchh Inas! dah ada pun ctc dgn Fullmark that company tp mcm tolak tarik jer nk jual ke tidak..nk pi tgk sample pun x boleh..ermmm!

always happy with her cousin..abg imran yang manja huhuhuhu


2. WAJIB menjengah my supervisor projek thesis at IIUM. Jgn berdalih2 lagi...saya mesti pegi jumpa...discuss apa yg patut with him....mesti....mesti...semoga saya mendapat sokongan sepenuhnya drpd HB

3. Luang masa melawat Yayasan Tas Putra...insyallah

4. Sopink brg keperluan..yer brg2 keperluan yer, bukannya brg2 yg membazir...a big hope!
- baju blouse yg sesuai tuk pegi ofis
- slack
-perfume
- at Low Yat maybe boleh tgk external h/disk n yg wajibnya borong CD-R for my students
- jus Lemon at Jusco Keramat

moga saya dpt tahan diri drpd membeli...
-tudung
-handbag
-visit IKEA

ok dulu, nk cont packing brg2.....insyalah, saya mesti be sekali my good fren HL dan juga this precious laptop..muahhh!

mode:..risau my diet plan will punah ranah nnt....cuba utk ingatkan diri dan mantain diet..walaupun lately mcm blur ngan weight g drop..tp saya seharusnya bersyukur....aminnn...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails