Friday, December 4, 2009

Not proven sukses.....:(


bila time 'kemuncak'...my workstation pun tunggang langgang!

Setelah berada dihujung semester spt ini, apa yg dinanti oleh stp dr kami yg disini ialah result pelajar2 utk sem yg lepas. As i said b4, sem yg lps saya diamanahkan utk menggalas t/jawab mengajar 4 subjek bg 4 program yg berlainan....

Kelas di makmal....sedang meneliti hasil kerja pelajar

Hasilnya, saya sendiri mmg agak berdebar2 dan sgt teruja utk mengetahuinya. Scr tersiratnya, apa yg saya rasai mmg semata2 hy saya shj yang tahu....Jauh disudut hati ini, antara yg boleh diluahkan....

Sedang berbincang...jap lagi saya nak tanya sorang2

1. Seringkali juga membuat persedian mengajar tuk setiap subjek dlm keadaan yg 'tidak tenteram'...walaupun telah menyediakan lesson plan dr awal, tapi adakalanya msh ada ygberterabur...

2. Masa emas saya adakalanya terganggu dgn hal2 kerja yg last minit. Sungguh saya menciiii.....

3. Sedikit gagal tuk fokus kpd setiap pelajar krn berhadapan dgn situasi komitmen pelajar dgn aktiviti2 luar mereka...dlm erti kata lain, x dpt nk "kejar" betul2 students yg mengelat.....huhh!


Group program students yg biasanya ramai lelaki dr pompuan...

1 drpd 3 subjek yg dh dpt tau resultnya....sungguh tak berpuas hati. Pecah rekod la selama 5 sem ajar program ni x penah lagi seramai 8 org yg fail...aduhhh!...mmg sakit kepala memikirkan nya...:(

mode:....mmg x patutkan suh fokus ngajor 4 subjek tuk 4 program....ermmmm :(, kualiti mmg agak kritikal tuk dicapai.......

1 comment:

  1. Accidentally came over your blog when looking for info about my former school in Gedangsa.
    Puan ,I really was moved by your sacrifices for your daughter Inas.It reminds me of my niece.If all mothers are like you,no children would be deprived of love and care.
    Hope Allah would answer your prayers and your child would recover.
    May God bless you.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails