Tuesday, August 24, 2010

Sampaikan khabar gembira itu

Date : 24 August 2010
7W2D

Berkongsi mmg digalakkan....x de salah apa-apa pun kan?...Dan last week, saya dah sampaikan khabar gembira berkat Ramadhan kali ini kepada my group families members. Rata2 yg dah tau...semuanya mmg nmpk menumpang rasa gembira dgn saya....alhamdulillah, terima kasih kepada semua yg memberikan sokongan kepada saya....


 
Di kalangan rakan-rakan ofis belum tersebar lagi. Biarlah dulu.....sikit masa lagi saya akan berkongsi berita gembira ini bersama2 dengan mereka2...kwn2 saya yang mmg saya x boleh hidup juga tanpa mereka semua. Mungkin krn kali ini saya tdk mengalami alahan mabuk sedunia...dan kebetulan pula di bulan berpuasa so mereka2 td perasanlah yg saya harus makan seperti biasa, tdk lagi ada shake HL bersama saya....Cuma, kredit to seorg click ofis aka Najibah yang dapat mengetahui (drpd mana sebenarnya saya x pasti) dan bertanya direct kpd saya...:)...., katanya dia nampak saya "penat" semacam jer...laju saya mengiyakan, hehehehe....mungkin juga krn dia pun sdg peknen 2nd baby 4 mths skrg...

Namun, ada juga rakan2 saya yang seakan bersedih krn mereka msh belum lagi dikurniakan rezeki ini. Sabar..sudah tentu Yang Maha Kuasa itu tahu apa yang perlu dan tidak perlu kepada umatnya. Insyallah, byk2 memohon kepadaNya....
Saya juga turut tumpang simpati kpd my sepupu ipar yang br sajer keguguran baru2 ini setelah lebih setahun berkahwin.... Mungkin rezekinya di lain masa, insyallah...

Your baby is now about 12mm long and their digestive tract is developing. Tiny breathing passages are beginning to appear where their lungs will be. Their arms and legs are taking a more definite shape and they’re starting to look a little bit more like a baby!

Eyelids, toes and fingers are forming, although they have thick webbing between them. Their nostrils are becoming more defined and the tip of their nose is starting to emerge. Muscle fibres are forming so that they can start to move in jerky little movements, although it’ll be some weeks before you can feel anything
Untuk suami saya..selayaknya saya perlu mengkagumi sidia ini. Seawal ini mmg perhatiannya kpd saya tdk berbelah bahagi....mengulit dan menguruskan our precious dgn cukup teratur sekali walaupun adakalanya muncul juga saat2 yang bagai huru hara....itu semua adalah pahit manis kenangan kita...:). Cuma satu jer yanggg....kesian sungguh saya melihat dia melayan mengantuk dan keboringan tahap gaban pabila dia mmg kena paksa agar tdk membawa keta laju2.....sbb takut bumping sana sini memudaratkan saya dan kandungan...hehehhe..mmg bagus kan sebenarnya......muahhhh!...sayang u....


Ohh Inas...gelak tawamu betul2 membuatkan ibu dan ayah rasa bahagia....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails