Sunday, August 29, 2010

Merajuk...

Bila dahg start berbadan dua ni....kali ini saya mmg byk membaca perihal kehamilan. Salah satunya ialah bab perubahan diri dan emosi...emosi yang mudah tersentuh dan kadang kala x menentu kawalannya....

Saya sedar...saya kena cuba control kan...Tapi adakalanya bukan dibuat2...mula tadi mcm okey jer...lepas tu tetiba boleh naik angin tak tentu pasal....huhuhuh..! kes bahaya kan?....

Mlm td saya mcm merajuk... (ke mogok?..huhuhu). Puncanya kecik jer..masa sendukkan En HB nasi tuk ifta, dia bagitau nak sikit je nasinya...dan saya terus je menjawab spontan tp dengan penuh emosi " haaa..gitulah, kalau makan kat umah jer nak sikit..tapi kalau kat umah org..kat kedai makan boleh pulak siap nak menambah2!"....En Hb diam jer.....terkujat agaknya dengar saya berkata2 begitu..

Patut ke saya terasa hati haaa?....mungkin sbb saya searian terperuk kat umah dan hanya buat keja masak semata2..pulak tu dia mcm x bersungguh nk makan..tu gamaknya yg buat saya punya emosi tah apa2 gitu...

Sudahnya..plan asal nk kluar mlm td saya cancelkan ajer, bila en Hb tanya saya diam ajer......lps isyak, saya mengaji...dan baring kejap tuk rest...rupanya teus tertido sampai kul 11:15pm.....

Saya bangun tuk niat nak kemas dapur..tengok semua dah clear En Hb kemaskan..basuh pinggan...ermm, terima kasih yangg..sebab bersabar dengan emosi saya ini....

Hari ni.mcm mana pulak?.....Saya tak patutkan erusan mogok..hehehe, kalau tak jawabinya tak kluar lagilah...genap dah3 hari kulit tak kena matahari...huhuhuhu

Sayang abang tau....! muahh

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails