Tuesday, August 10, 2010

Alhamdulillah! Syukur atas nikmatMU...

~ lanjutan drpd entry yg lepas....
Akhirnya setelah mencuba..dan terus mencuba..., doa kami telah diperkenan olehNya. Terima kasih Tuhan kerana memberikan kami peluang untuk menikmati saat2 manis ini. Mengambil peluang berkat menjelangnya Ramadhan, semoga rezeki ini diberkati olehNya jua....

Seawal ini...insyallah, saya akan pastikan semuanya berada dalam keaadan teratur dan terkawal. Saya tamau berasa gundah walau sekali.kerana saya yakin, melalui doa2 yg saya panjatkan kepadaNya....insyallah urusan saya dapat dipermudahkan olehNya....


Sungguh bahagia pabila melihat chenta hati saya cukup gembira....dan our precious juga seakan mengerti....Insyallah Inas, kita sama2 akan raikan saat2 manis ini.....Ibu tak akan sekali mengabaikan Inas..itu janji ibu.....Terima kasih Inas kerana memahami.....

Syukur padaMu....terima kasih kerana memberikan laluan pintu rezeki kepada kami, alhamdulillah...alhamdulillah..alhamdulillah....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails