Friday, October 22, 2010

Settle 3/4 beban keja..aminnn

ni lah sistem nya...ok ajer nampak mmg samrt tp ada yg cerewetnya...huhu, poning pala makcikk!

Huhh!..hari ni br rs mcm boleh bernafas seperti biasa...hehehe. 2 minggu yg sebelum ni, mmg terasa berpinar2 mata bermain dengan nombor2. Menyelesaikan t/jawab memberikan penilaian markah kepada para pelajar. Yang jadi sikit kalutnya ialah sbb perlu key-in guna sistem online yg sewajibnya perlukan internet connection yang bagus....guna sistem tu kira dah bagus, tapi yang agak sengalnya...internet connection kat ofis ibarat mcm laju sikit je dr kura2 huhuhuhu.....

ni markah yg belum dikey-in dlm system..guna templete sendirik aje
Ckp psl penilaian markah students, this semester mcm x brp excellent sgt lah...Tapi, saya tamau lah berterusan nk fikir mcm tu, saya tetap doakan pelajar2 saya tu semuanya dpt score dgn baik dlm final exam nanti. Setakat yg saya boleh tolong..rsnya dah semua saya bagi. Harap mereka pulak lah yang cuba sedaya upaya tuk tolong majukan diri sendiri pulak....

taraaaa.....nilah hasilnya setelah di key-in
Lega yang amat dah ni sbbnya bebanan keja dah start berkurang sehingga ke hujung tahun ini. So lepas ni, hanya tinggal 1/4 lagi beban keja...agak rileks sikit.....dan advantage bg saya yang dah hampir 4 bln preggy hingga hujung tahun...alhamdulillah, dipermudahkan urusan.....aminnn...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails