Friday, October 1, 2010

Hari INTAZ membawa sidia

Ayah keja hari ini....tapi saya tetap hadir...

Bersama Ibu  yang saya sayang dan Paksu yg menemani....

Hadir di majlis ini.....di Vistana Hotel

Ini kad jemputannya....beserta mendapat cupcake ini sebagai door gift (ibu pun dah pandai buat cupcake mcm ni..betul x ibu?...hehehe)

Saya dapat hadiah ini....sgt excited!...:)

Ramainya orang..tapi majlis mula dgn agak lambat, saya mengantuk nk tido....dan ada juga ngamuk2 skit...sian ibu saya...sian jugak kat Paksu...huhuhu

Makan time!!...Ini menu tuk ibu..Paksu tolong amikkan....

Ni pulak menu untuk saya...ibu suapkan, saya mmg suka...terima kasih ibu....

Ni kawan ibu?...Sebenarnya, ini cikgu ibu masa skolah dulu. Anak dia Muhammad kwn dgn saya kat INTAZ.

Jeng..jeng..jengg..ini adalah hadiah yang saya dapat. Ada beg skolah, dlm bungkusan tu ada tuala, ada sijil dan x lupa juga ada rezeki duit raya tuk saya...terima kasih semua atas pemberian ini kepada saya....

note:..."saya" disini andaikan sahaja kalau sidia kecil ini, Inas...our precious petah berbicara, ibu pasti inilah dialog yang bakal dicelotehkan....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails