Monday, April 5, 2010

Sudah booking...:)


Akhirnya, setelah 3 kali kunjungan kesini...ptg td dgn jayanya kami membuat booking wardrobe yg diidamkan. tak percayakan...setelah near 7 thn kawin, br skrg saya dpt menyusun dan menyimpan pakaian kami (yg semakin byk..huhuhu) kedalam wardrobe yg seluas 9 X 8 kaki ini.

Sebelum
Hanya ada satu almari ala2 almari bujang En HB seluas 3 X 7 kak jer...+ ampaian baju (HB punya ms bujang) + penggantung simple baju (beli kat Giant)...+ drawer 4 tingkat (beli kat Eng Lai)...hehehe, mesti x cayakan..kan..kan...huhuhuhuhu
nmpk mcm berterabur benor yer brg2 pakaian kami..sakit mata memandang ehh, buat malu tul la!

Selepas
Tunggu dan lihat erkkk..yg saya suka ialah sbb this wardrobe is custom made dlamannya. So saya leh pilih2 yg mana berkenan dihati..setelah 2 kali kunjungan pertama, we had decided to choose panel G, H & D...white color n Glass white sliding door cover..
Harapan besor saya, bila dh sampai wardrobe idaman tu nnt...perubahan pemandangan yg ketaralah dlm our cosy room nnt.......wahh! :)

Tak sabar tul saya menanti....katanya b4 20hb leh sampai..:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails