Sunday, April 11, 2010

Aneka sup

Saya adalah penggemar sup...Mmg pantang sgt2 la kalo dihidangkan dgn menu sup...pasti hingga ke akhirnya saya akan hirup...slurppp!...hehehhe.


Sup Ayam



Biasanya saya boleh kenyang dgn mengadap sup ini shj. Tak perlu ada lain2 menu tambahan. Tapi kalo di matchkan dgn nasi panas2 + ikan goreng + ulam dan sambal belacan...pergh! mmg abis plan diet saya..:)


Sup Tulang



Yg ini saya mmg dambakan selalu. Tapi kata org, sup tulang x brp molek kalo sokmo2 makan sbbnya x brp bagus tuk kesihatan..(kalo sokmo2 la..). Kalau betul saya nk mengadap puas, biasanya logik la kalo buat sendiri...kalo beli dikedai..lar hai brp sgt la ketulnya..seketul singgit...mahal kan?...


Tom Yam



Agaknya mmg dah selera org Pantai Timur, kalo x pekena tom yam x sah la...Tom Yam is my peberet sungguh2 especially ikut resepi siam punya.Kalo mulut rasa oahit sbb x de selera, dihidangkan dgn tom yam...terus je kekenyangan..hehehhe

Sup Sayur



Apa sajer jenis sayur yg bersup...terbuka je selera saya. Since amalkan diet menu yg sihat, inilah menu yg saya duk ulang :)..

Yg pasti, nk pelbagai kan lagi makanan, aneka sup ini sgt sesuai di padankan dgn cicah roti. Selamat menjamu selera...:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails