Sunday, March 18, 2012

Mimpi yang tidak diundang

Nama pun MIMPI kan....mmglah kita tak pernah undang pun,kalau ia nak hadir dalam lena kita...bila-bila masa boleh hadir kan...Ingat x bila last sekali kita bermimpi? Kadang2 tiap kali tido ada mimpi datang..kdg2 jarang sekali kan..?

Orang kata, salah satu punca kita dapat mimpi mungkin sbb sebelum tutup mata tido tu dalam kepala tgh duk fokus tentang pekara tersebut. Langsungnya dia kekal dalam minda dan berlakulah penceritaan dalam scene mimpi tadi. Boleh percaya ke?...

Tapikan, baru-baru ni saya didatangi mimpi...yang mmg confirm sebelum lelap mata tu langsung saya x de mikirkan tentang perkara itu....Yang membuatkan saya teringat2 akan mipi tu ialah kerana itu adalah mimpi dengan enceritaan yang sungguh indah..:), membuatkan hati saya berbunga-bunga, membuatkan saya ingin terus tersenyum sepanjang hari.....

TAPI...mimpi kan hanya mainan tido?.....Percaya ke pada firasat mimpi?.....

p/s: Biarlah hanya saya yang tahu apa mimpi indah saya itu ya....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails