Tuesday, March 20, 2012

Lunch at Pappa Rich

Pilih PapaRich 

Honestly speaking, saya tak penah taste selera kat sini. Since ada baru bukak kat Kuantan ni,  saya pun bersibuk2 lah bertanyakan kwn2 di FB apa yang ada kat PPRich ni. Dan mmg terujalah nak try test selera kat sini....:) 


Paparan menunya sangat ekslusif ok!!..mmebuatkan saya bagai mau test selera semua menda...(huhuhu, huduh nya selera)


Excelli pilih nak makan kat sini sempena saya nak last moment bersama2 dengan seorang kwn ofis yang nak berenti keja...So rasa nak belanja dia makan kat sini.


Ni desertnya, Tau Fo Fa ni...

Pappa Curry Laksa, mangkuknya besar...kenyangg!

Ipoh Kuey Teow Sup saya punya ni, not bad.....yummy!

Dim Sum - Teochew Chicken Siew Mai namanya.....

Dry Curry Mee

Bersama kawan saya ni...Kak Fara, semoga success dalam bidang business pulak lepas ni.....Insyallah!

Meriah sungguh kan table kami dengan menu2 yang presentation yang sungguh menarik...

Dannn...inilah hasilnya...huhuhuhu!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails