Thursday, March 22, 2012

Mee Hailam 1H1R

Mmg saya ikut bulat2 panduan resepi dalam buku 1H1R ni......mmg puas hati :)

Sayur mayur yang nak dimasukkan 

Ni sebagai bahan perencahnya....seafood serba sikit

Dah ready....

Tumis bahan-bahan perencahnya

Ni bila dah masukkan kicap dan sos tomato

Ni pulak bila dah masukkan sayur mayur + telur

Taraaa...hasilnya......Tapikan, saya x berapa nak happy, dalam hati rasa mcm x berapa 100% menjadi je sbbnya kalau saya nak makan mee hailam saya lebih suka kalo kuahnya banyak...Sedap boleh hirup gitu....Agaknya saya ada silap kat mana2 kut....alahh, apa susah sgt nya kan...saya yg x bubuh air byk2, sbb tulah x berapa nak ada kuahnya....hehehehe

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails