Thursday, March 1, 2012

Juadah 'air tangan' MIL

Masa saya perlu menghadiri kursus Team Building ofis last month, my MIL bebesar hati datang dr kampung tuk temankan anak2 dan suami dirumah. T.kasih makkk....

Acar Nenas Berlada

Mak telah sudi buatkanm menu ni. Saya sendiri x penah cuba lagi sbbnya agak kurang makan nenas, tapi bila sekali sekala pekena acar ini mg terangkat abiss...sedapppp! :)

Sayur Lemak Labu

Kemudian, masa saya ajak mak ke LY Plantation (mini market sayur freshh tu) dia duk telek sayur labu..saya tau ila mak asik duk telek lama2 tu tandanya dia nakk...so saya capai ajer masuk bakul...:). Dan hasilnya, Sayur Lemak Labu ni lah....mmg berselera sungguh saya lihat dia makan.....

Ni lah kombinasi menu kami pada dinner malam itu...Alhamdulillah, T.Kasih makk....:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini...

Related Posts with Thumbnails